Több újdonsággal, megújult megjelenéssel és immáron webes megtekintési lehetőséggel futott be a 2023-as Spotify Wrapped.
Egy nappal a konkurens Apple Music után befutott a Spotify évvégi összegzése is arról, hogy mégis mi mindent hallgattunk az adott évben.
A hallgatási szokásainkat kielemző Spotify Wrapped-et mindig izgatottan várják a felhasználók, hogy végre fény derüljön arra, mégis mely tartalmak kerültek fel a személyes toplistájukra az adott évben. Azért „tartalmak”, mert napjainkban a Spotify kínálatában a zenék mellett már a podcastos tartalmak is egyre népszerűbbek – erős évet zártak idén a HVG Podcastok is a platformon.
Idén a Wrapped is átalakult kicsit. A legnagyobb újdonság, hogy immáron asztali böngészőből is meg lehet tekinteni az összesítést, mely megjelenésében is teljesen megújult.
A jól megszokott részletek – legnépszerűbb zenék, előadók, zenei stílusok és podcastok – mellett újdonságot is hozott az összesítésbe a Spotify. A platform „Me in 2023” (Én 2023-ban) nevű funkciója 12 „hallgatási karakterből” fogja kiválasztani azt, mely leginkább tükrözi a mi hallgatási szokásainkat.
A „Sound town” nevű újdonság a leggyakrabban hallgatott előadók mentén kapcsolja a felhasználót egy adott városhoz, ahol az adott előadó nagy népszerűségnek örvend más Spotify-felhasználók körében is.
Emellett a megújult, de még mindig a közösségi médiaplatformok történetek-funkcióját idéző összegzés a globális és lokális trendeket és népszerű előadókat is bemutatja.
A Wrapped már elérhető a Spotify androidos és iOS-es alkalmazásában, valamint az asztali felületen is. Mint mindig, a statisztikák zöme idén is megosztható, így bizonyára rövidesen ellepik a közösségi médiát az erről szóló történetek és bejegyzések.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.