Újabb módon juttathatnak el tartalmakat követőikhez a Facebook-oldalak. A hírek, infók, szavazások és márkák különféle üzenetei közvetlenül a Messengerbe érkeznek majd. A most bejelentett csatornák az utóbbi idők legfontosabb újítását jelentik a platformon, mióta néhány hónapja lejjebb tekerte a Meta a Facebookra kitett tartalmak eléréseit.
A WhatsAppba és az Instagramba februárban már megérkezett a magyarul kissé esetlenül „közvetítés csatornák” (Broadcast channels) néven emlegetett funkció, amely új módot kínál a márkáknak a felhasználók elérésére. Most ez jön a legnagyobb közösségi platfromra is: a Facebook-oldalak a messengeres üzenetek között érhetik el követőiket.
A csatornákon szöveg, kép, hang is küldhető, illetve szavazás is megosztható. Ezekre az üzenetekre a követők reagálhatnak, de ők maguk nem küldhetnek üzeneteket.
Az új funkció a következő hetekben válik elérhetővé mindenki számára. Az oldalak adminisztrátorai, akik még nem látják az adminfelületen a vonatkozó funkciót, ide kattintva iratkozhatnak fel a várólistára.
A csatorna létrehozása után az oldal összes követője kap egy értesítést, és dönthet, hogy szeretne-e csatlakozni a csatornához.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.