A pénzintézet szerint a hibát már elhárították.
Jelenleg az OTP Bank több digitális szolgáltatása részlegesen, vagy egyáltalán nem érhető el – ez az üzenet fogadta azt, aki szombaton reggel megpróbált belépni a bank telefonos applikációjába. Az OTP Facebook-oldalán kommentelő ügyfelek hasonló tapasztalatokról számolnak be: többük szerint semmilyen ügyintéző felület nem működik, sem az app, sem a honlap.
A bank sajtóosztályát megkérdeztük, mi a probléma és pontosan kiket érint. Negyed tízkor azt a választ kaptuk a cég kommunikációs osztályától, hogy a hibát elhárították, a rendszerek megfelelően működnek, a kellemetlenségekért elnézést kérnek az ügyfelektől. Azt is hozzátették utóbb, hogy külföldről érkező túlterheléses támadás érte az OTP Bank digitális rendszereit, amelyet a szakemberek aktívan kezeltek.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.