Szerda reggelre ígérik a javítás befejezését, de egyeseknél szükség lehet majd a Vodafone TV médiaboxának alaphelyzetbe állítására is.
A hétvégén fejeződött be a hat napon át tartó informatikai átállás a Vodafone-nál, amelyre még a UPC felvásárlása miatt volt szükség, ez volt a két vállalat integrációjának utolsó lépése. Bár a Vodafone közlése szerint a munkálatok sikeresen lezárultak, sok ügyfél jelezte hétfőn, hogy továbbra is tapasztalhatók fennakadások - igaz, a cég szerint a Vodafone TV jelenlegi meghibásodása független az informatikai átállástól.
Kedden a vállalat figyelmeztető levelet küldött a felhasználóknak, amely szerint egy központi meghibásodás miatt fennakadást tapasztalhatnak a VodafoneTV médiabox működésében, akkor azt írták, hogy a javítás szerda reggel 6 óráig megtörténik.
A Vodafone sajtóosztályán elmondták, „olyan sajnálatos működési hibáról van szó, ami a múlt héten történt informatikai átállástól teljes mértékben független”.
Azoknak, akik azt követően is hibát tapasztalnak, a médiabox alaphelyzetbe állítását javasolja a szolgáltató, így:
- Kapcsolja be a készüléket
- Nyomja meg a MENÜ/HÁZIKÓ gombot
- Válassza ki a „Beállítások” menüpontot (fogaskerék jelzés a menüben)
- Válassza ki a „Vodafone médiabox” menüpontot
- Válassza ki az „Alaphelyzetbe állítás” menüpontot, írja be a pin kódját (alapértelmezetten 0000)
- várja meg, amíg a készülék csatornakeresése lefut.
Megjegyezték, hogy az alapbeállításra állítás nem törli felhasználói beállításokat, a csatornapreferenciák kivételével.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.