A repülőtér vezérigazgatója szerint „kisebb fennakadások” beszélt, de voltak, akik órákig vártak a csomagjukra.
Meghibásodott a londoni Heathrow repülőtér poggyászkezelő rendszere, így pénteken a kettes terminálon csomagok ezrei halmozódtak fel – számolt be az Euronews. A csatorna szerint számos utas két óránál is többet várt a poggyászára, miután leszállt a gépe. Ők jártak jól, mert legalább megkapták csomagjukat, sokan voltak, akiknek úgy kavarodtak el a holmijai, hogy még másnap sem kapták őket vissza.
„I'm so worried about what's happening today,
— Ergebniskosmetiker (@maremunich) June 18, 2022
In the Middle East, you know?
And I'm so worried about the baggage retrieval
System they've got at Heathrow.“ https://t.co/d1GDuOHBZl
A repülőtér vezérigazgatója csupán „kisebb” fennakadásokat emlegetett, ezt követően a Twittert elkezdték elárasztani a poggyászhegyekről készült fotók. A Heathrow szóvivője elnézést kért a probléma miatt és azt állította, hogy a rendszerhibát még pénteken sikerült javítaniuk. Azt is mondta, hogy a reptéri dolgozók megállás nélkül dolgoznak azért, hogy eljuttassák az utasoknak a poggyászukat, „amilyen gyorsan csak lehet”.
Lost luggage has a final resting place perhaps….@HeathrowAirport T2…mine’s the black one (I think) pic.twitter.com/u0tDMTgFHj
— Stuart Dempster (@StuDempster) June 17, 2022
Először szállt fel a különleges repülőgép, amilyennel a Wizz Air is 8 órás járatokat indíthat
Sikeresen teljesítette első repülését az Airbus első olyan repülőgépe, amely a keskenytörzsű repülőgépek közé tartozik, de hosszú távú járatok teljesítésére fejlesztették ki.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.