Tech hvg.hu 2022. június. 18. 19:25

Poggyászszőnyeg borította be a Heathrow-t, miután leállt a csomagkezelő rendszer

A repülőtér vezérigazgatója szerint „kisebb fennakadások” beszélt, de voltak, akik órákig vártak a csomagjukra.

Meghibásodott a londoni Heathrow repülőtér poggyászkezelő rendszere, így pénteken a kettes terminálon csomagok ezrei halmozódtak fel – számolt be az Euronews. A csatorna szerint számos utas két óránál is többet várt a poggyászára, miután leszállt a gépe. Ők jártak jól, mert legalább megkapták csomagjukat, sokan voltak, akiknek úgy kavarodtak el a holmijai, hogy még másnap sem kapták őket vissza.

A repülőtér vezérigazgatója csupán „kisebb” fennakadásokat emlegetett, ezt követően a Twittert elkezdték elárasztani a poggyászhegyekről készült fotók. A Heathrow szóvivője elnézést kért a probléma miatt és azt állította, hogy a rendszerhibát még pénteken sikerült javítaniuk. Azt is mondta, hogy a reptéri dolgozók megállás nélkül dolgoznak azért, hogy eljuttassák az utasoknak a poggyászukat, „amilyen gyorsan csak lehet”.

Először szállt fel a különleges repülőgép, amilyennel a Wizz Air is 8 órás járatokat indíthat

Sikeresen teljesítette első repülését az Airbus első olyan repülőgépe, amely a keskenytörzsű repülőgépek közé tartozik, de hosszú távú járatok teljesítésére fejlesztették ki.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.

Hirdetés