A közlekedési vállalat szórakoztató videókkal és játékokkal is jelentkezik majd kifejezetten a fiatalok kedvéért.
A BKK rengeteg pozitív visszajelzést kapott a Facebook és az Instagram-oldalának követőitől az elmúlt hónapokban, a felhasználók körében népszerűek voltak a közlekedéssel kapcsolatos könnyedebb, játékos tartalmak. A vállalat csütörtökön közleményben tudatta, hogy a közösségi oldalak sikere után elindítja a TikTok-oldalát is.
A videómegosztó közösségi oldal vonzereje elsősorban a könnyedségben és a gyorsaságban keresendő, hiszen a felhasználók ma már rövid videók segítségével szeretnek tájékozódni, vagy szórakozni. Ez a néhány másodperc alkalmas lehet akár arra is, hogy a TikTok felhasználói - a megállóban várakozva, vagy két megálló között utazva
- találkozzanak a BKK tartalmaival.
A BKK egyébként 2020 februárjában indította el az online felületeinek teljes megújítását. Ennek első lépéseként megváltozott a társaság Facebook-oldala, folyamatosan frissül a YouTube-csatornája, nyár óta pedig aktívabbá vált a BKK Twitter-, Instagram- és Linkedin-oldala, illetve külön csatornát kapott Borsi Dávid, a BKK szóvivője is. Ezen kívül újjászületett a vállalat weboldala, illetve elindult a társaság podcast-csatornája is.
A BKK TikTok-oldala ezen a linken érhető el.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.