A személyes profiloknál már megtalálható stílust a szervezeti oldalak mobil verzióira is átvezetné a Facebook.
Nem lesz mindig ugyanolyan a Facebook-oldalak kinézete, legalábbis ezt sugallja egy fejlesztés, amelyre a TechCrunch munkatársai figyeltek fel: a portál szerint a szolgáltatás lázasan vizsgál egy mobilos kinézetet, amely idővel minden Facebook-oldalnál megjelenhet. Balra a mostani/régi, jobbra az új/frissebb forma:
A stílus nem teljesen új, aki ugyanis megkapta és használja is a modernebb Facebook-dizájnt (amely nem mellesleg sötét móddal is rendelkezik), észrevehette, hogy személyes profilja is ehhez hasonlóan néz ki. (De ilyesmi stílusban jönnek elő a twitteres és az instagramos webes fiókok is.)
A Facebook a jelek szerint annyira elégedett saját munkájával, hogy a stílust a sima oldalakra is tovább vinné. A váltás egyébként nem csak a látvány miatt fontos: az új kinézetben sokkal kevesebb hangsúly jut a lájkok számának, és inkább az előadó/művész profilképe, illetve a bemutatkozásként írt szövege kerül előtérbe.
A közösségi oldal több angol nyelvű oldal esetében teszteli az új kinézetet, és néhány ahhoz kapcsolódó funkciót, hogy megtudja, mit szólnak hozzá a felhasználók. Azt ugyanakkor megtippelni sem lehet, hogy a váltásra mikor kerül sor. Ha egyáltalán megszavazza azt a Facebook vezetősége.
Az oldalakhoz kapcsolódik egy másik fontos hír is: állítólag megoldották, hogy úgy lehessen zenei klipeket nézni náluk, ahogy azt most a YouTube-on tesszük.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.