De persze a reklám jelleggel publikált videók is szépen gyarapítják a színész bevételét. A Szikla Kylie Jennert előzte meg ebben a versenyben.
Minden, az Instagramra kirakott (támogatott) tartalommal, vagyis hirdetés jellegű bejegyzésekkel óriási pénzeket, posztonként több mint 321 millió forintnak megfelelő dollárt keres Dwayne Johnson, a Szikla - írta a BBC. Ezzel a pankrátorból lett színész mostantól a legértékesebb Instagram-celeb.
A képzeletbeli dobogó legfelső fokát sokáig a sminkjeiről is ismert Kylie Jenner uralta; az ő bejegyzései a Hopper HQ aktuális összesítése szerint ma már “csak” 968 ezer dollárt érnek. Azok viszont, amiket Johnson rak ki,
bőven egymilliót.
A Sziklát jelenleg 187 millióan követik a Facebookhoz tartozó képmegosztón. Az óriási pénzeket a posztok közt elrejtett hirdetések révén keresi meg a filmszínész, gyakorlatilag úgy, mint az influenszerek.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.