A furcsa új autó, a Cybertruck bemutatója nem sikerült túl jól, a kocsi törhetetlen ablakai a közönség előtt törtek össze. Elon Musk megtalálta az ebben rejlő pénzügyi lehetőséget.
Különösebb bejelentés nélkül kezdett pólók árusításába az elektromos és önvezető autóiról ismert Tesla. A vállalat online boltjában kapható ruhaneművel a Cybertruck nevű kocsi kínos bemutatójára reflektálnak Elon Muskék.
A Cybertruck egyik jövőálló újításaként a SpaceX vállalatot is vezető Elon Musk olyan üveget mutatott be, amely elvileg törhetetlen. Ilyen panelből készült a jármű minden ablaka, ám a fejlesztés az éles demonstráció során ripityára tört.
Musk erre a jelenségre húzta fel új (marketing)kampányát, amely egy pólóra épül. A Tesla online áruházából rendelhető újdonságot a cég “golyóállóként” hirdeti, ami persze nem igaz – a ruha nem fogja fel a puskagolyót, ahogy a Cybertruck ablakai sem bírták ki a strapát.
Slusszpoén, hogy a póló elején ugyanaz a betört üveg látható, mint amilyenné a Cybertruck ablakai váltak a novemberi csapkodás után. A ruhát 45 dollárért, átszámolva kb. 13 ezer forintért kínálják.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.