Három új márkanevet regisztrált az LG. Sokatmondó szavakról van szó, amelyek a dél-koreai cég terveire is utalhatnak.
Miért pont az LG ne dolgozna a 2019-es év slágerén, az összehajtható telefonon? Olyannyira költői ez a kérdés, hogy a megbízható jóslatairól ismert Evan Blass már tweetelt is egy fontosat ezzel kapcsolatban.
A napokban további, igaz nem közvetlen megerősítés is született: november 21-én az LG három márkanevet regisztráltatott az EUIPO-nál (az Európai Unió Szellemi Tulajdoni Hivatala): Flex, Foldi és Duplex. Valamennyit a 9-es osztályhoz sorolták, ahol egyébként az okostelefononk tartózkodnak, szóval elképzelhető (bár garancia nincs rá), hogy ezeket a márkaneveket fogja használni az LG jövőbeli telefonjainál.
A Flex amúgy nem is annyira új (van már LG G Flex), azonban a Duplex könnyen kapcsolódhat az LG duplakijelzős, összehajtható telefont leíró szabadalmához. A Foldi (foldable) ugyancsak egy összehajtható készülék megkülönböztető márkaneve lehet. Ha igazak azok az értesülések, hogy az LG akár a januári CES-en bemutathat összehajtható telefont, akkor könnyen lehet, hogy hamarosan találkozhatunk valamelyik márkanévvel a három közül.
Ha értesülni szeretne az LG új mobiljainak bejelentéséről, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.