Érdekes trendvonal rajzolódik ki az elmúlt bő évtized iPhone-okkal kapcsolatos Google-béli kereséseit nézve.
A Statista vetett egy pillantást a Google Trends "iPhone" keresőkifejezéssel kapcsolatos adataira, melyek azt mutatják, hogy az elmúlt évek során mikor mennyi keresés volt a szóra a Google-ben. Jól látható, hogy az Apple mobilja az iPhone 5-nél érte el a csúcsot, majd két évvel később, az iPhone 6-nál is volt még egy kicsúcsosodás, utána viszont egyre kevésbé kattant rá a világ az újabb modellekre.
A grafikon időzítése persze nem véletlen: nagy kérdés, hogy mit mutat majd az Apple szeptember 12-én, milyenek is lesznek az újdonságok. Néhány dolgot persze már tudni, sőt látni is lehet – itt találja őket.
Az Apple-nél egyébként valószínűleg nem nagyon aggódnak, mert bár az eladási mutatók már nem nőnek úgy, mint régen, a recept működik: 1%-kal több iPhone-t adtak el, 20%-kal több pénzt kerestek vele.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, kövesse a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.