Újabb reklámszösszenetek jelentek meg az „Upgrade to Galaxy” hirdetéssorozat Ingenius kampányának részeként. A több oldalról körüljárt téma ugyanaz: a Galaxy S9 jobb, mint az iPhone X.
Nem pihennek a Samsung marketingesei: a pár napja megjelent, az iPhone X letöltési sebességét ekéző reklámhoz újabbak csatlakoztak, ezúttal a fejhallgató-csatlakozó és a gyorstöltő adapter hiányára, illetve az iPhone állítólagos gyengébb fotózási képességére fókuszálva.
A kerettörténet ezeknél is ugyanaz, mint korábban, a vásárlók egy Apple Store-ban érdeklődnek: az iPhone X és a Galaxy S9 összehasonlításakor mindig ez utóbbi kerül fölénybe. A „Dongle” című hirdetés azt figurázza ki, hogy ha valaki vezetékes fejhallgatót használna iPhone-jával, akkor egy átalakítóra (dongle-nek nevezik) lesz szüksége. S ha netán még tölteni is akarná a telefonját, akkor egy újabb dongle kell. Dupla dongle – javasolja az Apple Store alkalmazottja, az érdeklődő arca pedig mindent elárul.
A gyorstöltő (Fast Charger) reklám arra hívja fel a figyelmet, hogy az iPhone X-hez nem adnak gyorstöltőt (a Galaxy S9-hez természetesen jár ilyen). Az alkalmazott azt javasolja, hogy a felhasználó vásároljon gyorstöltő adaptert, USB C – Lightning kábelt – neki végül is az a dolga, hogy minél több tartozékot adjon el.
A kamera (Camera) című hirdetés azt mutatja meg, hogy a Galaxy S9 magasabb DxOMark pontszámot (99) ért el, mint az iPhone X (97 pont), még ha az Apple Store alkalmazottja nem is hisz a számoknak.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, kövesse a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.