Tavaly novemberben duplájára emelte a 140 karakteres korlátozást a Twitter. Nem egyöntetű az új funkció fogadtatása.
Azt hihetnénk, örülnek a felhasználók, hogy a 140 karakteres korlátot megduplázta a Twitter, azonban egy közelmúltban készített felmérés szerint az újdonság inkább megosztotta a felhasználókat.
A YouGov 1200 Twitter-használót faggatott, és mint kiderült, tízből csak négy felhasználó örül a bővülésnek, hárman jobban kedvelték a 140 karakteres korlátot, míg a maradék nem tudja eldönteni, elégedett-e a változással avagy sem. Ez már csak azért is érdekes, mert úgy tűnt, ez egy olyan változás, amelyet sok felhasználó kért. A rendszeres twitterezők (akik naponta többször is felkeresik az oldalt) között még kisebb volt az egyetértés: 45 százalékuk a 140 karaktert, 42 százalékuk a 280 karaktert preferálja, és csak 13 százalékuknak nincs véleménye.
A Twitter is azt írta, amikor még szeptemberben tesztelték a funkciót, hogy a kísérletben résztvevőket elégedettebbé tette a nagyobb karakterkorlát, mivel jobban ki tudták magukat fejezni, jobb tartalmakat találtak a Twitteren, és összességében is jobbá vált a szolgáltatás. Mások viszont azt mondják, hogy épp a Twitter lényege sérül azzal, hogy hosszabb idő megírni és elolvasni egy bejegyzést, a felhasználók feleslegesen válnak „bőbeszédűvé”.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.