YouTube-csatornája nem szűnik meg, de az antiszemita botránya miatti szerződésbontás után a közel 55 millió feliratkozóval rendelkező PewDiePie kénytelen volt egy másik munkaadót is keresni. A legkomolyabb riválishoz igazolt.
110 dollár – legutóbbi videója hirdetéseiből mindössze ennyit keresett a YouTube legnagyobb sztárja, PewDiePie. Polgári nevén Felix Arvid Ulf Kjellbergről van szó, akivel antiszemita botránya miatt a Disney és a YouTube is szerződést bontott. Hiába van tehát közel 55 millió feliratkozója, kegyvesztett lett, így másodállás után kellett néznie – számol be a The Next Web.
A Twitch igazolta le, és PewDiePie nagy szerencséje, hogy ezt a videómegosztót végül nem a Google, hanem az Amazon vásárolta fel óriási összegért.
A Twitch az e-sportos közvetítések terén (is) a YouTube legkomolyabb riválisa, egyre több híres YouTube-os vezet itt is csatornát. PewDiePie a Netglow csatorna Best Club című beszélgetős műsorában kap szerepet. Itt egyébként a feliratkozókra van utalva, ugyanis a nézők gyűjtik össze a pénzt a műsorra.
Ez az összeg nyilván más lesz, mint amihez hozzászokott, de ne sajnáljuk a svéd fiatalembert: csak tavaly 15 millió dollárt keresett a videóival, ha soha többé nem kapna pénzt semmilyen munkáért, akkor sem lennének anyagi problémái. YouTube-csatornáját persze megtartja, bízva abban, hogy később visszatérnek a hirdetési pénzek.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.