Tech hvg.hu 2017. április. 06. 12:01

Erről tudjon: új telefonszáma van a Telekomnak

A Telekom a lakossági telefonos ügyfélszolgálat automata hangbemondó rendszerének technológiai átalakítását végzi, és ezzel párhuzamosan az ügyfélszolgálati hívószámokat is egyetlen hívószám, a 1414 alatt egységesít. A cég ígérete szerint az új számon nem csak új hang, hanem egyszerűbb menüstruktúra fogadja az évi több mint 13 millió otthoni és mobilhívást egyaránt.

A jövőben a 1430-as, mobil szolgáltatásokkal kapcsolatos és a 1412-es, otthoni szolgáltatásokkal kapcsolatos hívószám helyett egyetlen számot hívhatnak lakossági ügyfeleink: a 1414-et. A betelefonálókat ezentúl a már jól ismert női hang helyett egy telekomos kolléga hangja fogadja, aki több, mint három éve dolgozik a szolgáltató ügyfélszolgálatán és 2014-ben a férfiak között első díjat nyert a Call Center Hangszépségversenyen.

A 1414-es ügyfélszolgálati telefonszám már ismert lehet a Telekom ügyfelei körében, azonban a korábbi hívószámok megszüntetésével és egységesítésével a 1414 teljesen újszerepkörbe kerül. Az automata hangbemondó rendszere (Interactive Voice Response, IVR) felkészült a Telekom mobil és Telekom otthoni hívások fogadására is, így ügyfeleink egy hívószám alatt tájékozódhatnak mind a mobil, mind a vezetékes tv-, internet- és telefonszolgáltatásainkkal kapcsolatban. A Telekom lakossági telefonos ügyfélszolgálata havonta átlagosan 1,2 millió lakossági hívást fogad, ezért a telefonos ügyfélszolgálat mostani fejlesztésével a Telekom ügyfeleinek széles köre érzékelheti majd a pozitív változást.

Az ügyfelek átterelése a 1414-es hívószámra a régi hívószámokról már 2016 októberében megkezdődött és fokozatosan, több lépcsőben zajlik jelenleg is ügyfeleink egyre bővülő csoportját érintve. A Telekom folyamatosan figyeli az ügyfelek visszajelzését annak érdekében, hogy a rendszert finomhangolhassa. Az ügyfélszolgálati vonalakra befutó hívások 1414-re való teljes átterelése várhatóan 2017 első felében fejeződik be, azaz két-három hónapon belül.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.

hvg360 Nemes Nikolett 2024. november. 29. 12:00

„Ezeket nyilvános kivégzésnek neveztük egymás között” – így kergeti felmondásba a dolgozókat egy toxikus munkahely Magyarországon

Hogyan működik, mi mindent tesz egy bántalmazó felettes, és mit okoz ezzel a beosztottjainak? Miért volna fontos külön kezelni a vezetői és a szakmai kompetenciákat, és miként lehet maga a rendszer is bántalmazó, amelyben a szereplők töltik a mindennapjaikat? Edinger Katalin nyolc évig dolgozott egy kiadónál, ahonnan beszámolója szerint azért távozott – többedmagával együtt –, mert a főnöke súlyosan toxikus légkört teremtett. Erről is beszélgettünk vele.