Csütörtökön még úgy tűnt, sikerült elhárítania a Telekomnak a múlt hétvége óta tartó online hibát, de végül csak nem működik rendesen a szolgáltató online felülete, így a számlabefizetés sem.
Kedden számoltunk be róla, hogy napok óta nagyon lassú, sokszor pedig elérhetetlen a Magyar Telekom weboldala, és ha be is töltődik, használhatatlan az online ügyfélszolgálati részleg, ahol sokan a számlájukat is be szokták fizetni. Csütörtökön a szolgáltató tájékoztatása alapján arról írtunk, hogy sikerült elhárítani a hibát. De péntek 13-ára egyértelművé vált, hogy korai volt az öröm, továbbra sem működik zökkenőmentesen a rendszer.
A Telekomhoz érkező panaszokból úgy tűnik, az ügyfélszolgálati felületre már mindenki be tud lépni, de a számlák megtekintése és főleg befizetése sokaknak továbbra sem működik.
A szolgáltató felhívja az előfizetők figyelmét, hogy az iPhone-ra, androidos és windowsos telefonokra is letölthető Telekom alkalmazáson keresztül be lehet fizetni a számlákat. De akinek nem sikerül, az ne aggódjon, a technikai problémából adódó fizetési késedelem díját a szolgáltató nem számlázza ki.