Egy 2014-ben világhírűvé vált sorozat inspirálta azokat az újabb, Photoshoppal készült képeket, amelyek azt mutatják, hogyan változik a teljes alakos szépségideál a különböző országokban.
2014-ben bejárta a netet egy amerikai újságírónő kísérlete: ugyanazt a női arcot változtatták Photoshoppal 25 országban a helyi szépségideálnak megfelelőre. Innen merített inspirációt a brit székhelyű Superdrug Online Doctor nevű netes oldal, és egy marketingügynökséggel karöltve arra kérték 18 ország grafikusait, hogy a Photoshop segítségével mutassák meg, milyen az egészalakos szépségideál.
Ezek a grafikusok javarészt nők voltak, ugyanis női szemmel akarták láttatni az elvárt formákat, illetve így próbálták jobban megérteni a nőkre nehezedő elvárásokat. Ahol csak férfitervezőt találtak (négy esetben), ott azoknak ki kellett kérniük a nők véleményét. A fehérneműn változtathattak, de az alakot mutatnia kellett az átalakított képnek.
A kísérletet még azzal is megfejelték, hogy 165 centiméteres magasságot feltételezve végeztek egy felmérést arról, hány kilósnak tippelik a Photoshoppal átalakított képen látható modellt. Ebből testtömeg-indexet számítottak, és ezt térképen helyezték el. Nem egy esetben az is kiderült, hogy bizonyos elvárások, például a túlzottan keskeny derék, egészségügyi kockázatokat is rejtenek.