Tech hvg.hu 2015. július. 04. 08:01

Így lehet nyelvtudással ingyen sörhöz jutni

Egy sörözésnél jobban semmi sem tudja közelebb hozni egymáshoz az embereket. Valahogy így gondolkodott a kanadai Molson sörgyár is, amely a Google technológiáját használva egy remek marketingakciót talált ki.

Ha valaki mostanában Kanadában jár, jobban teszi, ha előkapja a nyelvtudását, azzal ugyanis most némi ingyen sörhöz juthat. A Molson nevű sörgyár egy olyan hűtőt készített, amibe a Google nyelvfelismerő szolgáltatását is beépítették. A cég klasszikus szlogenje az "I am Canadian" (magyarul: kanadai vagyok), amit a felismert 40 nyelv közül legalább haton kell elmondani a hűtőnek, hogy az ajtaja kinyíljon.

Molson Canadian

A Molson marketingkampányához készül videóból jól látszik, hogy egy egyszerű hűtőszekrény is képes közelebb hozni egymáshoz az embereket és a kultúrákat is. Főleg, ha sör van benne.

hvg360 Horn Andrea 2025. január. 15. 19:50

Még viszi a szél a lángokat, hogyan lesz ebből olimpia Los Angelesben?

Még meg sem fékezték a pusztító tüzeket, el sem kezdődhetett az egyébként gigászi összegűre becsült károk felmérése, Los Angeles vezetésének már amiatt főhet a feje, hogyan tudja mindössze három és fél év múlva a nyári olimpiára érkező emberek millióit fogadni. Az egyébként is deficites költségvetésű városnak meg kell találnia az egyensúlyt abban, mennyit költ a természeti katasztrófa utáni helyreállításra, és mennyit az olimpiai felkészülésre. Nem könnyíti a helyzetét, hogy anyagi felelősséget vállalt arra az esetre, ha a 6,9 milliárd dollárosra becsült büdzsé túlszalad.