Miközben a Telenor csak "megnövekedett várakozási időt" említ, a gyakorlatban már hétfőn is szinte elérhetetlen volt a mobilcég telefonos ügyfélszolgálata. Pedig fontos lenne: most jelezhetik az ügyfelek, hogy ki nem kér az áremelésből. A keddi nap még rosszabbnak ígérkezik.
A Telekom mellett a Telenor is július 1-jével, azaz holnaptól emeli meg észrevehetően árait. (Ha telekomos, itt találja az új tarifákat, ha a Telenor ügyfele, akkor pedig ide kattintson.) Ahogy arról már hétfőn beszámoltunk, a Telenor nem bírta, nem bírja az áremelést elutasító ügyfelek rohamát.
A közösségi csatornákon tömegével olvasható ügyféltapasztalatok szerint azonban nem csak a szolgáltató üzleteiben volt gond: a Telenor telefonos ügyfélszolgálata is elérhetetlen. A hvg.hu egy teljesen nyugodtnak vélt időszakban, kedden éjjel 1 óra előtt próbálta felhívni a 1220-at, és bár sokakkal ellentétben mi nem foglaltjelzést kaptunk, nem jártunk sokkal jobban. Az automata bemondás szerint "Technikai okok miatt kérését nem tudjuk végrehajtani. Kérjük, ismételje meg hívását később."
Mivel ma van az áremelés előtti utolsó nap, a kedd még rosszabbnak ígérkezik. Bár a szolgáltató szerint "érdemes a 1220-as telefonos ügyfélszolgálaton a 6-os menüpontban a 2-es gombbal visszahívást kérni", már most megmondjuk, hogy erre nem sok esélye lesz.
Ha telenoros és érdeklik a fejlemények, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.