A keresőnk, a mobilunk, a böngészőnk, a levelezésünk, a hirdetések és rengeteg más mellett újabb területen szeretne közelebb kerülni a felhasználókhoz a Google.
Mobilszolgáltatóként tervez belépni elsőként az amerikai mobilpiacra a Google – értesült az elmúlt napokban a The Information, a Bloomberg és a Wall Street Journal is. A lapértesülések szerint a vállalat, saját hálózat nélkül, elsőként virtuális mobilszolgáltatóként (MVNO) lépne a számára új területre.
Az MVNO-k – ilyen például itthon a Tesco Mobile – a hagyományos szolgáltatóknak nagykereskedelmi árat fizetnek azért, hogy hálózatukat használják. Az ügyfelek számára viszont teljesen hagyományos szolgáltatóként tűnnek fel: saját tarifarendszerrel és készülékajánlatokkal.
A hírek szerint a Google célja éppen az egyik utóbbi fogalommal, a tarifarendszerrel kapcsolatos: szeretnék lenyomni a piacon az árakat.