Gyorsan felkapták a közösségi felületeken azt a hirdetési kampányt, amely ezekben a percekben zajlik Las Vegasban. Csak kinéztünk a busz ablakán, és ezt láttuk.
Remekül időzítette közös kampányát a Cisco, a brit szórakoztatóipari óriás Sky és az égi hirdetésekkel foglalkozó AirSign, kétségtelenül sikerült is felkelteniük a Las Vegasban zajló CES 2015-re érkező technológiai szakemberek figyelmét. A reklám az égen jelent meg, de nem a szokásos formában – amikor egy repülő húz egy hosszú ponyvát – hanem kondenzcsíkra/felhőre emlékeztető módon kiírva. (Chemtrail-rajongóknak fordítunk: veszély, veszély!)
A kreativitás faktor értékét növeli, hogy a hirdetés módja nagyon illik a témához: a Cisco és Sky által közösen fejlesztett videós hirdetési rendszert népszerűsíti, amely nagyban épít a felhő alapú informatikai megoldásokra.
Ha ez érdekes volt, hasonlókért lájkolja a hvg.hu Tech rovatának Facebook-oldalát.