Netvédelem néven új kiberbiztonsági szolgáltatást vezetett be a Telekom. A gigabites csomaggal rendelkezőknél automatikusan be is kapcsolták az adathalászat és kémprogramok ellen is emelt védelmi szintet biztosító megoldást.
A legtöbb esetben mit sem törődnek a cégek a használtan értékesített routerek törlésével: sokszor úgy adják tovább azokat, ahogyan áramtalanították őket – derül ki az ESET kutatásából. Pedig ezzel komoly veszélynek teszik ki magukat és partnereiket is.
Egy nemrég nyilvánosságra hozott jelentés szerint az orosz APT28 hackercsoport egy Jaguar Tooth nevű kártevő programot telepített a célpontok eszközeire, hogy hozzáférjen a sebezhető routerekhez és kémkedjen az áldozatok után.
A Cisco világszerte több mint 13 ezer válaszadó digitális viselkedését vizsgáló tanulmánya rávilágított, hogy a felhasználók egyre inkább zéró toleranciát tanúsítanak a nem, vagy nem megfelelően működő alkalmazásokkal szemben.
Bár ma a legtöbbször a Zoomról vagy a Microsoft Teamsről hallani, a Ciscónak is van saját online konferencia technológiája, a Cisco WebEx. Ehhez érkezett most valós idejű fordító szolgáltatás, igen sok nyelvre.
Nagyon úgy fest, hogy a koronavírus járvány egyik legnagyobb hatású járulékos változása az otthoni munkavégzés látványos sikere és térnyerése. Az azonban azért még kérdéses, hogy a cégek megtartják-e ezt a lehetőséget, a távmunka tartós fenntartásához ugyanis sok változtatásra van szükség.
Mostanában szinte a csapból is a vállalati, vállalkozói digitalizáció, illetve annak szükségessége folyik. De mit is nevezhetünk vállalati digitalizációnak? It-beruházások sorozata vagy céges kulturális irányváltás? Miért lenne szükség arra, hogy a kis- közép- és nagyvállalkozások pontosan meg tudják határozni a szükségleteiket és hogy miként induljanak el a digitalizáció útján? Miben segítheti a technológia fejlődése a kkv-kat, vállalkozókat, vállalatokat, miért érdemes a digitális megoldásokat választani, hogyan tudnak alkalmazkodni a megváltozott, vagy éppen bizonytalan helyzetekhez a digitalizáció segítségével?
A Cisco nemrégiben két nemzetközi kutatást is végzett, amelyek az informatikai szakemberek és vezetők által tapasztalt kihívásokat, valamint a nagymértékű digitális átalakuláshoz kapcsolódó technológiai stratégiákat, terveket térképezte fel. A két tanulmány a krízishelyzet más-más aspektusait dolgozta fel, az azonban közös megállapítás volt, hogy a gyorsan megváltozott körülményekből adódó nyomás és stressz jelentős tényezőként jelent meg.