Feltehetően nem az volt az észak-koreai hackerek célja a Sony elleni támadással, hogy minél többen érdeklődjenek és lássák az ominózus The Interview (Az interjú) című filmet.
Először még úgy tűnt, sikerrel járnak a hackerek, meg tudják akadályozni, hogy nagy nyilvánosság elé kerüljön az észak-koreai vezető meggyilkolásának tervéről szóló vígjáték, azonban a Sony elleni támadás (amelynek során bizalmas anyagok szivárogtak ki) egészen más eredménnyel járt: még azok is kíváncsiak lettek a filmre, akik amúgy sosem nézték volna meg.
S bár a film nem került a nagy filmszínházakba, a kisebb, független mozikban már játszani kezdték, és persze pillanatok alatt kijutott a világ legnagyobb filmszínházába, az internetre. A The Interview több online értékesítési csatornán is utat talált a nagyközönséghez, utóbb az Apple is beadta a derekát, és immát az Egyesült Államokban és Kanadában élők is megvásárolhatják (15 dollár) vagy kikölcsönözhetik (6 dollár) az iTunesról az ominózus filmet.
Az eredmény pedig? Nos, jelenleg Az interjú a Sony legjobban vásárolt online filmje, az innen származó bevétel mindössze pár nap alatt elérte a 15 millió dollárt, messze meghaladva a moziktól érkező 2,8 millió dollárt. Az is kiderült, hogy a legtöbb bevétel a Google Playből és a YouTube-tól származik.