Az Apple-n kívül még jó pár cégnek jön igen jól az iPhone 6-ok iránti óriási érdeklődés.
Rekordokat döntött az iPhone 6 és az iPhone 6 Plus bemutatkozásuk első hétvégéjén, és azóta is élénk az érdeklődés az új készülékek iránt.
Az Apple-n kívül mások is dörzsölhetik a tenyerüket: elképesztő értékesítési adatokat könyvelhetnek el az iPhone-kiegészítők gyártói is.
Az iPhone 6 bejelentése után két héttel már 249 millió dollár folyt be a tartozékok eladásából – állítja az NPD Group piackutató. Csak összehasonlításképpen: az iPhone 5s és 5c megjelenése után két héttel 50 millió dollárral kevesebbet, „csak” 195 milliót költöttek kiegészítőkre.
Amikor hónapokkal az iPhone 6 és 6 Plus megjelenése előtt kiszivárogtak specifikációk, a bátrabb kiegészítő-gyártók 19-re lapot húztak, s „látatlanban” készítettek tartozékokat. Szerencséjük volt, ugyanis azonnal, sőt olykor még a hivatalos megjelenés előtt kirukkolhattak a kiegészítőkkel, amelyekre azonnal lecsaptak a felhasználók.
Különösen a képernyőt védő eszközöket, illetve a telefont óvó tokokat viszik. Még olyan különleges tok is megjelent, amelyet a véletlenül meghajló iPhone 6 Plusokhoz készítettek.