A Telenor megújult feltöltőkártyás ajánlataival párhuzamosan új szolgáltatást vezetett be előfizetői számára. A kártyás ügyfelek ezentúl a telekommunikációs cég Facebook-oldalán keresztül is feltölthetik egyenlegüket.
A Telenor az első hazai mobilszolgáltató, amely lehetővé teszi, hogy kártyás ügyfelei a legnépszerűbb közösségi oldalon keresztül töltsék fel mobilegyenlegüket. A Telenor Facebook-oldalán elérhető „Minden feltöltés #KIRÁLYSÁG” alkalmazásban csupán a feltölteni kívánt egyenleghez tartozó telefonszámot kell megadni, kiválasztani a feltöltési címletet és a hozzá járó Extra kedvezményt, végül online bankkártyás fizetéssel bonyolítható le a feltöltés.
A Telenor a közösségimédia-csatornán online ügyintézést is kényelmesebbé tette ügyfelei számára. A közösségi ügyfélszolgálat hatékonyságát egy nyilvános időmérő, a Speed-O-Meter alkalmazás jelzi – szintén a cég Facebook-oldalán. Az elmúlt 1 óra átlagos válaszidejét mutató érték révén a felhasználók megtudhatják, hogy feltett kérdésükre mennyi időn belül számíthatnak válaszra. A Telenor közösségi ügyfélszolgálata reggel 8 és este 10 óra között a kérdések 86%-át 15 percen belül válaszolja meg.