Az Epson Moverio okosszemüveg januári megjelenését követően az Epson több partnerrel együttműködve próbálja bővíteni az eszközön elérhető alkalmazások körét. A cégek a barcelonai Mobile World Congress-en mutatták be újdonságaikat, ami között a papíralapúnál sokkal praktikusabb összeszerelési útmutató és virtuáis X-faktor is van.
A Mobile World Congress 2014 kiállításon számos szoftvercég mutatott be olyan alkalmazásokat, amelyeket a az Epson Moverio szemüvegére fejlesztettek. Az APX Labs nemrég egy olyan appot mutatott be, amely integrálja a dél-koreai SK Telecom mobilszolgáltató beltéri helymeghatározó rendszerét az Epson okoszemüveggel, így az eszköz érzékeli a felhasználó jelenlétét az egyes Bluetooth lefedettséggel rendelkező zónákban.
A Scope AR vállalat fejlett AR képzési megoldásokat kínál, és egy olyan alkalmazást készített, ami a felhasználó számára ismeretlen feladatokat egyszerűsít le. A Scope AR megoldása a Moverio okosszemüveget használva a felhasználó számára vizuális és hangvezérelt használati útmutatót kínál egy házimozi rendszer összeszereléséhez.
Japán egyik vezető szoftverfejlesztő cége, az Information Service International Dentsu egy olyan új alkalmazást mutatott be, amelyet a Japanese Idol nevű népszerű japán tehetségkutató műsor ihletett. A Moverio technikai lehetőségeit kihasználva a cég egy olyan AR színházat fejlesztett ki, ahol a felhasználó egy virtuális közönség előtt léphet fel.
A mobil AR technológia úttörője, a Wikitude két Moverio alkalmazást mutatott be a Mobile World Congress-en. A Wikitude Planets magával ragadó tanulási élményt nyújt, a felhasználók ugyanis a Moverio okoszemüveget viselve láthatják a Naprendszert és bolygóit mozgás közben.
Az Epson okosszemüvege 699 eurós becsült kiskereskedelmi árával az egyik legmegfizethetőbb okosszemüveg lesz és várhatóan 2014 májusában kerül kereskedelmi forgalomba.