A hazai mobilszolgáltatók közül elsőként a Telenor vezeti be üzleteiben a hivatalos dokumentumok digitalizálását.
Ettől a hónaptól minden Telenor-üzletben elektronikus formában érhetők el az olyan hivatalos dokumentumok, mint például az Általános Szerződési Feltételek, Díjszabások, vagy a Szerviz Szabályzat – közölte a szolgáltató. A megújult érintőképernyős felületek két új funkcióval is kibővültek, így mostantól minden Telenor-üzletbe látogató, digitális formában érheti el a legújabb akciókat, és az egyéb hivatalos dokumentumokat is, a kedvelt készülékkeresés és -összehasonlítás funkciók mellett.
Az új kezdeményezéssel a Telenor jelentős költségeket takarít meg, hiszen a folyamatosan frissülő online tartalmaknak köszönhetően nincs többé szükség felesleges nyomtatásra, így könnyedén nélkülözhető az eddig évente akár több százezer oldalnyi papírt is felemésztő dokumentálás. Amennyiben az ügyfél kéri, a dokumentumok kinyomtatására továbbra is lehetőség van, de a vállalat eddigi tapasztalati azt mutatják, hogy az előfizetők is átláthatóbbnak és könnyebben kezelhetőnek tartják az elektronikus megjelenítést.