Több mint 50, például a Subwaynél és a Häagen-Dazsnál beváltható mobilkupon-ajánlattal, illetve egy életmód „zsebmagazinnal” indul az ingyenesen letölthető SmartShopper alkalmazás béta verzióban. Az app Android és iPhone tulajdonosok számára biztosít helyfüggő, csak egy gombnyomást igénylő vásárlási kedvezményeket.
Egyre több hír szól a klasszikus közösségi vásárlásra épülő kuponoldalak amerikai hanyatlásáról, de még kevesebb a mobilkupon térnyeréséről. Utóbbi trendet felismerve indult el a magyar fejlesztésű SmartShopper. A mobilos alkalmazás partnerein keresztül biztosít kedvezményt.
A SmartShopper fő funkciója az instant mobilkupon, mely kategóriákba – gasztro, divat, design, sport, fitnesz, szépségápolás stb. – gyűjtött termékek és szolgáltatások árából nyújt legalább 20%-os kedvezményt. A mobilkupon abban is újszerű, hogy a kedvezményeket nem kell előre megvásárolni, kinyomtatni vagy a megfelelő számú vásárló elérését megvárni; egyszerűen és azonnal igénybe vehetőek.
Az alkalmazás minden vásárlást követően a kedvezményes ár 3%-át is visszatéríti felhasználóinak, amit egy virtuális „pénztárcában” gyűjthetnek, és elegendő pont összegyűjtése esetén a későbbiekben kedvezményes termékekre vagy szolgáltatásokra fordíthatnak.
Az ingyenesen letölthető alkalmazásban egy gombnyomással és egy QR-kód beolvasásával érvényesíthetőek a minimum 20%-os kedvezmények. Ha a felhasználó talál egy őt érdeklő ajánlatot, akkor csak annyi teendője van, hogy az étterembe, bárba, vagy épp sportklubba ellátogatva az adott mobilkupon oldalán egyszerűen megérinti a „Felhasználom a kedvezményt!” gombot. Ezt követően a SmartShopper alkalmazáson belül azonnal megnyílik egy QR-kód olvasó, amit a vásárlás helyszínén elérhető QR-kód elé kell tartani a beolvasás idejére.
A SmartShopper androidos mobilokra a Google Play áruházból, iPhone-ra pedig az App Store-ból tölthető le.