Sajnos mára divatossá vált, hogy egy cég úgy próbálja a saját termékét reklámozni, hogy közben kigúnyolja a konkurensekét. Most az LG (vagy legalábbis az egyik ügynöksége) is erre a területre tévedt.
Támadja a Microsoft az Apple-t, a Google-t, a Samsung az iPhone 5-öt, és a Nokia is az Apple telefonját pécézte ki magának - persze nem biztos, hogy ez a legjobb módja annak, ha egy cég szeretné felhívni a figyelmet valamelyik saját termékére.
Az LG legújabb mobil hirdetési kampánya, amelyik az LG G2-t hivatott reklámozni, hasonló utat követ: kigúnyolja a Samsung-, az iPhone- és a HTC-telefonokat használókat.
A Samsung Galaxy tulajdonosok egy olyan bannert láthatnak, amely a hosszú adatletöltési időre hívja fel a figyelmülket, és persze azonnal ott a jobb alternatíva: a reklám a G2 2,26 GHz-es négymagos Snapdragon 800-as processzorára utal, amely 20 százalékkal gyorsabb. Hogy ez a 20 százalékos gyorsulás mire utal – jegyzi meg a Business Insider –, az nem tisztázott, de amúgy sem volna igaz minden modell esetében.
Az iPhone-használók azzal szembesülhetnek, hogy túl kicsi, így nehezen olvasható a szöveg telefonjuk képernyőjén (kifejezetten az iPhone 4-ről van szó), és persze ott is a G2 az alternatíva, amely átlósan 1 inchcsel nagyobb kijelzőt kínál. De nem maradnak ki a HTC-tulajdonosok sem, náluk a hosszú töltési időt említi meg az LG.
Kérdés, a negatív reklámok valóban kedvet csinálnak-e egy készülékhez, avagy itt is előfordulhat az, ami molykor a hasonló hangvételű politikai hirdetésekben, hosszú távon mindkét félre veszít velük.