Akár külföldön is megjelenhet tervezett új mobilszolgáltatásával a Mol - írta a Világgazdaság.
A Mol hétfőn elindítja sajátmárkás mobilszolgáltatását, a cég partnere a Magyar Telekom lesz - idézte fel a Népszabadság korábbi információit a VG.
A VG szerint kérdéses, hogy mennyire lehet sikeres egy újabb virtuális szolgáltató, a magyar mobiltelefon piac ugyanis rendkívül telített, és a szolgáltatót váltó felhasználók aránya évente mindössze néhány százalék, és főleg az üzleti ügyfelek döntenek úgy, hogy egy másik mobilcéggel szerződnek. Hasonló szolgáltatással eddig a Tesco és a Lidl próbálkozott itthon, de a VG szerint egyelőre nem sikerült átütő sikert elérniük.
A lap iparági forrásokra hivatkozva azt írta, a Mol részben a dohányértékesítés megszűnése miatt felszabaduló hely kihasználására vezette be az új szolgáltatást.
Emellett könnyen elképzelhető, hogy a társaság a régió több olyan országában is megjelenne saját mobilszolgáltatással, ahol rendelkezik töltőállomás hálózattal - tették hozzá. Ehhez a forgatókönyvhöz egyébként tökéletes választásnak tűnik a Magyar Telekom, hiszen anyacége, a Deutsche Telekom a térség országaiban szintén rendelkezik érdekeltségekkel.
A szolgáltatás regionális szintű kiterjesztéséről a VG megkérdezte a Molt, de a cégnél nem akartak nyilatkozni a témáról.