Tech hvg.hu 2013. április. 22. 20:37

Ilyen az érdeklődés az iWatch iránt

Egyre többet hallani az Apple legújabb nagy dobásáról, a nevével fémjelzett okostelefonról. Bár még csak pletykálnak róla, de máris vannak, akik biztosan abban, vesznek majd ilyet.

Bár valójában még nem látta senki (leszámítva a cupertinói bennfenteseket), máris vannak, akik fokozottan érdeklődnek az iWatch iránt – derül ki a ChangeWave egyik felméréséből.

A megkérdezettek 19 százaléka jelezte, hogy bizony venne ilyen órát, 4 %-uk biztosra mondta, 15 százalék nagyon valószínűsítette, és természetesen az Apple-eszközök tulajdonosai voltak azok, akiket jobban érdekelt az újdonság.

Egy érdekes grafikon is megjelent a ChangeWave oldalán, amelyik azt mutatja, hogy az érdeklődés szinte hajszálpontosan megegyezik azzal, amit 2005-ben a Macnél, illetve 2010-ben a küszöbön álló Apple-tabletnél tapasztaltak.

19 százalék persze nem sok, különösen, ha azt is hozzávesszük, hogy a megkérdezettek 66 százaléka mondta, hogy nem kellene neki ilyen óra. Viszont ha a Macek és az Apple táblagépek megjelenés utáni sikerét nézzük, máris állítható, ilyen érdeklődés mellett is jó esélyekkel indulhat az iWatch.

Az Apple okosórájáról egyébként jelenleg annyit tudni, hogy valószínűleg iOS operációs rendszere lesz, Bluetoothon keresztül tartja majd a kapcsolatot a felhasználó iPhone-jával, jó minőségben fog lejátszani videókat, egyszerű virtuális billentyűzete lesz, és 1,5”-os OLED megjelenítőjét ITO borítású üveg védi majd.

Addig is, amíg valóban kézre tehetjük, érdemes egy pillantást vetni a Mashable által összegyűjtött iWatch koncepcióképekre.

hvg360 Tiszóczi Roland 2024. december. 03. 20:00

„Kib*szott okos vagyok!” – így döntötték be Jeffrey Skilling könyvelési trükkjei a világ egyik legnagyobb cégbirodalmát

Az 1985-ben alakult Enron tizenöt év alatt Amerika ötödik legnagyobb vállalatává nőtt százmilliárd dollár feletti forgalommal, a „nyereségességének pedig nincsenek határai, csak ha te állítod fel azokat” – vélték a vezetők. A hihetetlen eredmények kulcsfigurája Jeffrey Skilling – a vállalat egykori tanácsadójából lett vezérigazgató –, aki kreatív pénzügyi ötleteivel a világ egyik legnagyobb vállalati sikerét, majd végül csődjét hozta össze. Nagy csalások című sorozatunk legújabb cikke.