Az új, integrált ügyfélkapcsolati és számlázási rendszer indítása alatt is zavartalanul működnek a Magyar Telekom által nyújtott szolgáltatások, az ügyintézés viszont részlegesen szünetelni fog, az online ügyfélszolgálaton pedig teljesen. A rendszerindítás nem érinti a létesítési és hibaelhárítási munkákat sem.
Az integrált rendszer indításához szükséges informatikai átállás és adatmigráció miatt április 17. és 21. között (szerdától vasárnapig) egyes ügyintézési lehetőségek csak részlegesen lesznek elérhetők a Telekom üzleteiben, továbbá nem lesz mód önkiszolgáló ügyintézésre telefonon és az online felületen. Április 20-án, szombaton az üzletek zárva tartanak.
A tervezett rendszerindítás zökkenőmentes lebonyolítása érdekében a Telekom arra kéri ügyfeleit, hogy ezekre a napokra ne időzítsenek ügyintézést, ha az nem feltétlenül szükséges. A tervek szerint hasonló átállásra kerül sor idén júliusban és októberben is.