Érdekes, hogy a mai világban számos reklám szól a vetélytársak hol csendes, hol hangosabb leszólásáról.
Az év legizgalmasabb amerikai kosárlabda-eseményére, a March Madnessre időzítette a Microsoft legújabb Windows Phone-os tévéreklámját.
A microsoftos Ben Rudolph a YouTube-ra is feltette azt a mindössze 30 másodpercnyi kis filmecskét, amelynél – hasonlóan a korábbi Windows Phone-os reklámkampányhoz – az utca emberétől kért véleményt.
Ezúttal a Nokia Lumia 920 Pure View kamerájára van kihegyezve a történet: Rudolph 100 dollárt ígért a reklámban szereplő párnak, amennyiben okostelefonjuk (egy Galaxy S3) jobb képet készít esti körülmények között, mint a Lumia 920-as.
Az eredmény, feltehetően, nem meglepő: messze lepipálja a Nokia-telefon képe az S3-asét. És a happy end? Nos, a pár ugyan nem kapta meg a beígért 100 dollárt, viszont gazdagabbak lettek egy remek esti/éjszakai felvételeket készítő Nokia Lumia 920-assal.