Úgy vonz minket a közösségi média, mint fény a pillangókat
Nemzetközi szinten a közösségi médiát használók napi 3,6 órát röpdösnek a cybertérben - derül ki az Ipsos felméréséből. Ez ébrenlétük időszakának egynegyedét jelenti.
A 35 év alattiak még több időt: 4,2 órát fordítanak közösségi kommunikációra. A 35-49 közötti korosztály napi rutinjának 3,1 óra terjedelemben szerves része az online barátkozás. De még az 50 évnél idősebbek is felcsatlakoznak a közösségi netre napi 2,8 óra erejéig.
A magyar közösségi médiahasználók átlagosan napi 2,8 órát fordítanak eme tevékenységükre, tehát pontosan annyi időt, amennyi az 50 évnél idősebbek nemzetközi átlaga - állapítja meg az Ipsps. Nálunk a 35 év alattiak cybertérben való rajzása éri csak el a nemzetközi napi átlagidőt. A magyar 50 év felettiek pedig általában 2,3 órát szánnak online kapcsolattartásra.