2013. január. 16. 09:00 hvg.hu Utolsó frissítés: 2013. január. 15. 20:42 Tech

Úgy vonz minket a közösségi média, mint fény a pillangókat

Nemzetközi szinten a közösségi médiát használók napi 3,6 órát röpdösnek a cybertérben - derül ki az Ipsos felméréséből. Ez ébrenlétük időszakának egynegyedét jelenti.

A 35 év alattiak még több időt: 4,2 órát fordítanak közösségi kommunikációra. A 35-49 közötti korosztály napi rutinjának 3,1 óra terjedelemben szerves része az online barátkozás. De még az 50 évnél idősebbek is felcsatlakoznak a közösségi netre napi 2,8 óra erejéig.

A magyar közösségi médiahasználók átlagosan napi 2,8 órát fordítanak eme tevékenységükre, tehát pontosan annyi időt, amennyi az 50 évnél idősebbek nemzetközi átlaga - állapítja meg az Ipsps. Nálunk a 35 év alattiak cybertérben való rajzása éri csak el a nemzetközi napi átlagidőt. A magyar 50 év felettiek pedig általában 2,3 órát szánnak online kapcsolattartásra.

Itthon Bábel Vilmos 2024. november. 28. 17:21

A Tiszának rengeteg pénzre van szüksége

Magyar Péteréknek milliárdok kellenének a 2026-os kampányra, ha tartani akarják a lépést riválisaikkal. A szükséges pénzt csak adományokból tudják összeszedni, az államtól nem fognak kapni. A magyar elit nagy része az államtól függ, és nem fog oldalt váltani, ha nem biztosak abban, hogy nemsokára másnál lesz a kasszakulcs. Magyarék feladata: jó befektetésnek kell látszani. Szombaton jön ki a párt friss átláthatósági jelentése, és kiderül, hogy az elmúlt hónapokban ez mennyire sikerült nekik.