A Hisense kínai cég neve nálunk kevéssé ismert, pedig érdekes fejlesztései vannak. Például egy átlátszó 3D-s megjelenítő, amelyet a CES-en mutatott be.
Egyértelmű, hogy otthonosan mozog a 3D-s megjelenítés világában a Hisense nevű kínai cég, a CES-en például előrukkolt egy szemüveg nélkül nézhető, 60”-os 3D-s televízióval, illetve egy meghökkentő újdonsággal, egy átlátszó 3D-s megjelenítővel.
A megjelenítők átlátszósága persze nem újdonság, a Samsung már előrukkolt ilyennel, a Hisense viszont 3D-s tartalmat is adott hozzá. Ha az 50”-os készülék nézője felveszi a mellékelt szemüveget, akkor a megjelenített tartalmat máris 3D-ben látja, s a „műsorba” beépíthetők a display mögött lévő tárgyak.
Kérdés persze, mi ennek az értelme, hiszen – ahogy a készüléket közelről is megcsodálók beszámoltak róla – hiába a térhatás, azért a valóság és a sugárzott tartalom egyelőre eléggé elkülönül egymástól. Persze nem is a hétköznapi felhasználókat célozza a Hisense, sokkal inkább az üzleti világra, azon belül is elsősorban a hirdetési iparágra gondol. Ezt támasztja alá a megjelenítő ára is: 3000 dollárért fogják árulni az év közepétől.
Íme egy videó az átlátszó megjelenítőről: