Egyre népszerűbbek az önkiszolgáló ügyfélszolgálató felületek. Az USSD rövidítést például még kevesen ismerik, de a telefonálás nélküli telefonos ügyintézés fokozatosan terjed.
A T-Mobile előfizetői év eleje óta USSD önkiszolgáló ügyfélszolgálati felületen is intézhetik ügyeiket. Ennek lényege, hogy telefonhívás nélkül, csupán a mobilon megadott billentyűkombinációkkal van mód ügyintézésre, szolgáltatások megrendelésére. A *111# kóddal (majd a hívásindító gomb megnyomásával) elérhető szolgáltatás népszerű: közel 300 000 belépést és több mint 1 millió interakciót rögzít a csatorna havonta.
A Magyar Telekom tapasztalatai szerint a T-Mobile dominós ügyfelei az USSD és telefonos önkiszolgáló felületeket részesítik előnyben, míg az előfizetésessel rendelkezők a webes felületet és az sms rendszert preferálják.