Jelentős mérföldkőhöz érkezett fizetős falának bevezetése után kevesebb mint másfél évvel a New York Times.
Március közepén volt egy éve, hogy fizetős falat vezetett be online tartalmaira a New York Times. A lap 16 hónappal az indulás után lépte át a félmillió digitális előfizetőt, a fizetős érdeklődők most 509 ezren vannak - írja a Mashable.
A fizetős fal lényege, hogy a papír újság előfizetőin kívül mindenki már csak havi 10 (kezdetben havi 20) cikkhez fér hozzá ingyen. Ha többhöz szeretne, akkor fizetnie kell. Az online felület és a mobilos alkalmazások korlátlan elérése havi 15 dollárba kerül, az online és táblagép kombó pedig 20-ba. Ha valaki minden digitális felületen korlátlan hozzáférést szeretne, akkor havi 35 dollárt kell kifizetnie.
A fizetős fal lényege, hogy a papír újság előfizetőin kívül mindenki már csak havi 10 (kezdetben havi 20) cikkhez fér hozzá ingyen. Ha többhöz szeretne, akkor fizetnie kell. Az online felület és a mobilos alkalmazások korlátlan elérése havi 15 dollárba kerül, az online és táblagép kombó pedig 20-ba. Ha valaki minden digitális felületen korlátlan hozzáférést szeretne, akkor havi 35 dollárt kell kifizetnie.
A New York Times lapból származó bevétele a digitális előfizetői tábor bővülésének és a print kiadás áremelésének köszönhetően 8 százalékkal emelkedett a legutóbbi negyedévben, ez részben ellensúlyozni tudta az online és a print hirdetésekből származó 8, illetve 4 százalékos hirdetési bevétel csökkenését.