Online rádiót vett a Tesco. A cég az Egyesült Királyság legnagyobb CD-kereskedője, a lemezek korszakának eltűnésével pedig szeretnék megvetni a lábukat az online tartalomszolgáltatás terén.
Jelentős összegért, 10.8 millió fontért vásárolta meg a társalapítóként Peter Gabriel által is jegyzett We7 nevű online rádiót a Tesco. A We7 marketingje szerint egy "személyes dj"-ről van szó, közérthetőbbre fordítva egy személyre szabható online rádió, ahol az előadók kíválasztásával saját ízlésünkre szabhatjuk a zenefolyamot.
A Tesco UK szerint a felvásárlással azoknak a vásárlóiknak kedveznek, akik azonnal, bármilyen eszközön hozzá szeretnének férni kedvenceikhez. "A We7 remek csapattal és jó technológiával rendelkezik, amelyre építve többféle digitális zenei szolgáltatást indíthatunk a jövőben" - idézi Mark George-ot, a kereskedelmi lánc vezetőjét a Guardian.
A Tesco UK szerint a felvásárlással azoknak a vásárlóiknak kedveznek, akik azonnal, bármilyen eszközön hozzá szeretnének férni kedvenceikhez. "A We7 remek csapattal és jó technológiával rendelkezik, amelyre építve többféle digitális zenei szolgáltatást indíthatunk a jövőben" - idézi Mark George-ot, a kereskedelmi lánc vezetőjét a Guardian.
A We7 szolgáltatása hasonló az itthonról nem használható Spotify, illetve a hazánkban is elérhető Deezer rendszeréhez. A zenét streamelő megoldások közti különbség annyi, hogy a két idézett szolgáltatással ellentétben a 11 millió zeneszámos adatbázissal dolgozó We7 előfizetési díjak helyett hirdetésekből tartja fenn magát.