Minőségi válogatást ígér a Facebook most elindított, első körben 600 alkalmazást tartalmazó letöltő- és gyűjtőhelye.
Havonta 230 millióan játszanak valamivel a Facebookon, több mint 130 játéknak pedig havi több mint 1 milliós aktív játékosa van. Ez, illetve az ebből származó bevételek további növelése lehetett az egyik fontos motivációja a Facebooknak, amikor elkezdte összehozni a most induló, weben és mobilokon is elérhető App Centert.
Az App Center a facebookos alkalmazások mellett iPhone-ra és Androidra fejlesztett, a közösségi oldal által minőséginek ítélt programokat is gyűjt, ezekre csak az adott letöltőhelyre való átlinkeléssel hivatkozik. A forgalomterelésben nagy szerepet játszhat majd a közösségi oldal, melynek statisztikái szerint a különböző megosztásokból 83 millió átkattintást csak májusban az Apple App Store-ja.
Ahogy azt már korábban megírtuk, az App Center első körben olyan nevesebb programokkal indult, mint a Draw Something, a Pinterest, a Spotify, a Battle Pirates, a “videók Instagramja” jelzővel is illetett Viddy vagy például a Nike+GPS. A Facebook ígérete szerint nem is adják sokkal alább, ahogy az induló alkalmazásboltok esetében lenni szokott, a minőséget hangsúlyozzák az elején még biztosan hiányzó mennyiség helyett. Ez lesz a megjelenítés szempontja is: a Facebook által meghatározott minőségi követelmények mellett fontosak lesznek a jó visszajelzések is, az ilyet kapó alkalmazások felkerülnek az App Center oldalaira, míg a gyengébbek lekerülnek.
Az App Center a facebookos alkalmazások mellett iPhone-ra és Androidra fejlesztett, a közösségi oldal által minőséginek ítélt programokat is gyűjt, ezekre csak az adott letöltőhelyre való átlinkeléssel hivatkozik. A forgalomterelésben nagy szerepet játszhat majd a közösségi oldal, melynek statisztikái szerint a különböző megosztásokból 83 millió átkattintást csak májusban az Apple App Store-ja.
A Facebook szempontjából szintén fontos az, hogy egyre több alkalmazásba épüljön be valamilyen formában. Az iOS esetében ezt segítheti majd a rendszer következő, hatos verziójába várt iOS-integráció is. Mindez csak ráerősíthet arra a jelenségre, hogy a májusban legtöbb bevételt hozó tíz alkalmazásból iOS-en hét, Androidon hat rendelkezett facebookos kapcsolattal.
Ahogy azt már korábban megírtuk, az App Center első körben olyan nevesebb programokkal indult, mint a Draw Something, a Pinterest, a Spotify, a Battle Pirates, a “videók Instagramja” jelzővel is illetett Viddy vagy például a Nike+GPS. A Facebook ígérete szerint nem is adják sokkal alább, ahogy az induló alkalmazásboltok esetében lenni szokott, a minőséget hangsúlyozzák az elején még biztosan hiányzó mennyiség helyett. Ez lesz a megjelenítés szempontja is: a Facebook által meghatározott minőségi követelmények mellett fontosak lesznek a jó visszajelzések is, az ilyet kapó alkalmazások felkerülnek az App Center oldalaira, míg a gyengébbek lekerülnek.