Bevetésen az olcsó zsurnalizmus: az amerikai Huffington Post internetes újság Európában szeretne terjeszkedni. Franciaországban hamarosan el is indul az oldal klónja. A lap a határozott véleményéről és a keresőoptimalizált újságírásról híres.
Az Amerikában sikeres Huffington Post az európai piacra is be szeretne törni. A francia kiadás november végén indul a Spiegel információi szerint, de ez még csak az első lépés az európai terjeszkedésben. A német lap Arianna Huffington alapító szavait idézte. Később a spanyol, az olasz vagy a német kiadás kerül sorra a tervek szerint, ehhez egyelőre partnert keresnek az adott országban. Franciaországban a Huffington Post a Le Monde-dal lépett szövetségre. A brit verzió már korábban elindult.
A Huffington Post a baloldali liberális média egyik meghatározó szereplője Amerikában, kifejezetten a konzervatív hír- és háttérmagazinok ellensúlyozására hozták létre 2005-ben. A Görögországból származó tulajdonos, aki a kilencvenes években egy republikánus politikus felesége lett, az amerikai talkshow-k gyakori vendége. Fellépései során élesen kritizálja a konzervatív politikát. Tavasszal az AOL átvette a Huffington Postot, hogy átfogó hír- és szórakoztatóplatformot építsen ki. Az internetkonszern 315 millió dollárt fizetett a portálért. Arianna Huffington változatlanul a lap főszerkesztője maradt.
A lap irányvonalát és az újságíró stílust sokan kritizálják. A módszerük: sok, rövid, az keresőmotorokra optimalizált rövidhíreket variálják blogbejegyzésekkel, amelyeket önjelölt szerzők írnak. Huffingtont gyakran vádolják azzal, hogy devalválja az újságírást.