A letöltések száma 150 millióval nőtt a júniusi adathoz képest, és most a tavaly márciusi szám háromszorosa. Szépen teljesít a merchandising is.
Néhányan csodálkoznak azon, hogyan lehetséges, hogy egy videójáték ennyire népszerű legyen. A Rovio Észak-Amerikárért felelős ügyvezető igazgatója, Andrew Stalbow nem. Pedig a játék 2009 decemberi premierje óta 350 millió letöltést számoltak össze. A játékosok 300 millió percet töltöttek az Angry Birds játékkal – naponta.
A merchandising, azaz a videójátékhoz kapcsolódó eladás is szépen teljesít: a cég tavaly összesen hárommillió plüssjátékot értékesített, de az ügyvezető a CNN-nek azt nyilatkozta, hogy jelenleg egymillió talál gazdára havonta, és pólóból is eladnak egy-egy milliót minden hónapban.
A Rovio minden lehetséges úton-módon meglovagolja az Angry Birds sikerét. A játék a legkülönbözőbb platformokon elérhető - iOS, Android, Nook, Chrome web app, várhatóan 2014-ben érkezik az Angry Birds film is.