SuperSocial konferencia: gyakorlati ötletek szakértőktől
Az egész napos rendezvényen számos érdekes előadás mellett elhangzott néhány konkrét esettanulmány is, amelyből az...
Az egész napos rendezvényen számos érdekes előadás mellett elhangzott néhány konkrét esettanulmány is, amelyből az érdeklődők gyakorlati ötletekhez juthattak szakértőktől. Ilyen konkrét bemutató volt többek között Joanelli Tamás előadása, a BeSocial képviseletében.
A cég több étterem Facebook oldalának adminisztrációját is ellátja. A portfólióban szerepel többek között a méltán híres balatonszemesi Kistücsök étterem.
Az ország legjobb vendéglátó helyei között számon tartott vendéglő közösségi média-jelenlétével kapcsolatban elhangzott, hogy a BeSocial napi kapcsolatban van nem csak az étterem tulajdonosával, hanem a személyzet többi tagjával is, így igyekeznek ugyanazt a családias hangulatot létrehozni a Facebook oldalon is, mint amit az étterembe belépve a vendég tapasztal. Ennek érdekében például a tulajdonosnak vásároltak egy okostelefont, hogy azonnal tudjon reagálni a rajongók észrevételeire.
Hogy mit tett még az étterem, illetve milyen egyéb, követendő példák vannak, megtudhatja a hvg.hu IT/Tudomány rovatának cikkéből.