A legszembeötlőbb változás: megújult a logó.
A legszembeötlőbb változás: megújult a logó. Igaz, csak olyan „guglis” módon változott, azaz nagyon szolidan, finoman, elegánsan. Az új logó még jobban mutatja a Google egyszerűségre törekvését: eltűnt a drop shadow (árnyék a logó alatt), és kivették a „tm” jezlést is: nem maradt más, csak a jól ismert színes betűk. Ha esetleg valakit komolyabban érdekel a Google logó történelme, itt megtekintheti, hogyan is alakult ki a később világhíressé vált „sokszínű” logó.
A találati oldal is egyszerűsödött, a jól ismert világoskék sáv eltűnt, helyette most mát csak apró betűkkel látjuk a keresési találatokat és időt.
A legszembetűnőbb változás azonban a bal oldali navigációs menü: mostantól dinamikussá vált, azaz a beírt kulcsszavak alapján változik: ha például híreket keresünk, akkor hírekre vonatkozó beállítások és szűrési opciók jelennek meg, ha viszont képekre vagy árucikkekre, akkor értelemszerűen más lehetőségeink lesznek, sőt bekerült egy timeline (idővonal is).
Fejlesztettek a „biztonságos keresés” opciókon is, ezekkel a felnőtt tartalmakat szűrhetjük (igaz, ekkor elesünk a net tartalmának 90%-ától – ezt a viccet nem lehetett kihagyni).