Sokan úgy vannak a látogatókat hozó keresővel, mint a magyar ember az ingatlanközvetítővel: örül ugyan, ha vevőt hoz...
Sokan úgy vannak a látogatókat hozó keresővel, mint a magyar ember az ingatlanközvetítővel: örül ugyan, ha vevőt hoz, ugyanakkor állandóan azon jár az agya, hogyan lehetne megspórolni a 3% jutalékot?
Mostanában sok online kiadványnál mesterkednek valamilyen fizetős rendszer bevezetésén, de mindenhol óvakodnak az ingyenes forgalom teljes kizárásától. Ahol pedig ingyenes látogatók vannak, oda kell a Google. (A sláger egyébként most a "metered access", vagyis a bizonyos látogatásszám feletti sarc.)
Arnon Mishkin tanácsadó a paidContenten megjelent cikkében azt bizonygatja, hogy a legtöbben túlértékelik a Google szerepét.
Ha szeretné megtudni, mire jutnának az online lapok a Google nélkül, olvassa el a cikk folytatását a HVG Médiablogján >>>