Több mint 1400 százalékkal nőt a közösségi oldal felhasználóinak száma
A Nielsen intézet felmérése szerint egyre több ember egyre több időt tölt a közösségi oldalakon. A Twitter mikroblog felhasználói tábora például 1444 százalékkal gyarapodott az elmúlt év során
A Nielsen felmérése szerint 2009 májusában az előző évhez képest 82 százalékkal nőtt a közösségi oldalakon töltött idő mennyisége, s 67 százalékkal gyarapodott az átlagos időtartam, amit egy felhasználó eltölt kedvenc közösségi hálózatán.
A Twitter mikroblog volt májusban a leggyorsabban növekvő online szolgáltatás, amelynek felhasználói tábora egy év alatt 1,2 millióról 18,2 millióra nőtt. A növekedés üteme azonban lassulni látszik, áprilisról májusra ugyanis csupán 7 százalékkal nőtt az egyéni látogatók száma.
A Twitteren eltöltött átlagos idő 175 százalékkal gyarapodott egy év leforgása alatt, 6 perc 19 másodpercről 17 perc 21 másodpercre. A havi bontást tekintve azonban 1 százalékos csökkenést állapítottak meg a Nielsen intézet munkatársai.
Az első számú közösségi hálózat továbbra is a Facebook, amelynek 2009 májusban 144,3 millió egyéni látogatója volt. Az oldal hetedik hónapja őrzi első helyét a legnépszerűbb oldalak között.
A MySpace a legnépszerűbb hálózat a letölthető videók számát tekintve, májusban ugyanis 116,1 millió videót lehetett elérni a rendszeren keresztül. A MySpace videós tartalmainak nézettsége is növekedett, összesen 22,9 százalékot, egy hónap alatt. Ez azt jelenti, hogy míg 2009 áprilisában 9,9 millión néztek videókat a MySpace-en, májusban ugyanez a szám már 12,2 millióra rúgott.