Hálózat hvg.hu 2011. július. 28. 16:49

Facebook-útmutató készült vállalatoknak

Lépésről-lépésre elmagyarázza a Facebook, hogyan lehet a legjobban kihasználni közösségi oldal marketingeszközeit. Kisebb cégeket is szeretnének a reklámozók között látni.

Miközben a  Google + a YouTube-on üzen a vállalatoknak, hogy egyelőre ne hozzanak létre céges profilt a rendszerben, a Facebook a felületén használható reklámokról és a közösségi marketingről szóló részletes tájékoztatóval szólítja meg a potenciális hirdetőket.

A Facebook for Business honlap "útmutató lépésről-lépésre, hogyan lehet a legjobban kihasználni Facebook marketing eszközeit" – idézi a cég szóvivőjének szavait a mashable.com .

Facebook

A Facebookot sokszor alkalmazzák marketingcélokra, de általában nagyobb cégek, amelyek erre szakosodott, külsős ügynökségeket bíznak meg, hogy vásároljanak hirdetéseket, készítsenek közösségi média kampányt.

Az új oldallal a Facebook segédkezet nyúlt.  „Azt szeretnénk, hogy a cégeket inspirálják más vállalkozások sikertörténetei a Facebookon” – tette hozzá a szóvivő.

Nem ez az első alkalom, hogy a Facebook a hirdetők kegyeit keresi. A vállalat áprilisban indította el a Facebook Studiot, amely sikeres Facebook kampányokat díjaz.