A tavalyi szezon ugyan csak november végén ért véget, de már ma bemutatkozott az első, idei évre épített Forma-1-es autó. Az új Sahara Force India mindenkit meglepett.
Mióta Brazíliában november végén leintették a 2013-as szezon utolsó futamát, a versenyzésen kívül szinte minden területen történt valami. Véget nem érően, lényegében még most is hullámzik a talaj a Lotus alatt, Raikkonen simán beült a szimulátorba, Vettlenek gyermeke született, és Michael Scumacher egyelőre kómával végződő balesetet szenvedett.
Aztán az utóbbi hetekben a Forma-1-re szakosodott hírgenerátorok egyre inkább a kívül-belül változó autókról (főként az orrkúpokról) vízionálgattak, az utolsó pillantban a sorozatból való távozástól megmenekülő Sergio Perez mellett a visszatérő Kobayashiról, meg arról, hogy melyik istálló mikot mutatja meg a nagyvilágnak az új versenyautóját.
Röpködtek a jellemzően január 24-e utáni dátumok, a Ferrari, a McLaren és a Red Bull is hozta a szokásos taktikázást, a sereghajtó Caterham meg sejtelmes részletekről posztolt fotókat a közösségi oldalán. Azzal azonban senki nem számolt, hogy elsőként az indiai Sahara Force India rántja le a leplet a 2014-es autójáról, mert az indiai istálló körül azt követően nagy lett a csend, hogy kiderült: Suti és diResta se maradhat a csapatnál. A szerdán délelőtt bemutatott új konstrukció így időzítésben is, de főként a megjelenését tekintve mondható káprázatosnak.
Mielőtt azonban bárki messzemenő következtetéseke vonna le a fekete festéssel jelentősen megvadított VJM07-ről, érdemes szem előtt tartani ,hogy - ahogyan az összes, a napokban vakufénybe kerülő forma-1-es autó - ez is még sázmos finomítás, átalakítás előtt áll, míg a márciusi, ausztráliai szezonnyitón meglátja a rajtot jelző zöld lámpát.
Úszóelnök: Sokadszorra alázzák meg Virth Balázst
Wladár Sándor szerint az, ahogyan Milák Kristóf korábbi edzőjével bánnak, egyenesen történelemhamisítás. Úgy fogalmazott: „fekélyes a seb, és egyre mélyül. Hosszú időt igényel a gyógykezelése”.