Az elmúlt hetekben egymást érik a találgatások arról, hogy melyik 3 csapat adhatta le a nevezési szándékát a Forma–1-be. A szakújságok már-már biztosra veszik, hogy az egyikük a Nascar szériából ismert, amerikai Haas Racing lehet, melynek tulajdonosa, Gene Haas már a Nemzetközi Automobil Szövetséggel (FIA) is kapcsolatban áll, míg a másikuk a szerb üzletember, Zoran Stefanovic Stefan GP nevű formációja lehet, mely 2011-ben egyszer már eljutott a kapuig.
A nyílt pályázatra, melynek eredményeként 2015-től vagy 2016-tól akár új csapat is érkezhet a versenyszériába, most felbukkant egy újabb jelölt neve is. Ez pedig a román/francia Dacia lehet.
Közülük csak egy istálló kap a száguldó cirkuszhoz csatlakozási lehetőséget, de azért a Renault leányvállalatának esetleges megjelenése több kérdést is felvet. Például azt, hogy hogy miért tolná a Renault a román autómárka szekerét, ha a Red Bullból, de a jóval olcsóbb Lotusból se lett Renult gyári csapat, és a zsinórban négy vb-címet bezsebelő bikáknál is csak főszponzor a Daciánál sokkal jobban csengő Infiniti? Ráadásul a Renault most is, és várhatóan a jövőben is több, akár 4-5 csapatot is elláthat motorokkal...
Az f1-live.hu mindenesetre az olasz Omnicorse-re hivatkozva azt írta, hogy Colin Kolles, az F1-ből már távozott Hispania Racing Team volt csapatfőnöke a háttérben azon dolgozik, hogy a román márka szerepet vállaljon az F1-ben és beálljon az egykori csapatfőnök projektje mögé. (Igaz, a holland Racexpress portálon máris megjelent egy cáfolat a Dacia részéről, akik állítják: semmit nem tudnak a megjelent pletykákról. De hogy a dolog mégsem biztos, hogy így áll, azt is hozzátették: "az idő pedig túlságosan rövid”.
Úszóelnök: Sokadszorra alázzák meg Virth Balázst
Wladár Sándor szerint az, ahogyan Milák Kristóf korábbi edzőjével bánnak, egyenesen történelemhamisítás. Úgy fogalmazott: „fekélyes a seb, és egyre mélyül. Hosszú időt igényel a gyógykezelése”.