Marad a benzin: újabb gyártó hagy fel villanyautós terveivel
A Lotus bejelentette, hogy korábbi terveivel ellentétben kitart a belső égésű motoros autók mellett.
A Lotus bejelentette, hogy korábbi terveivel ellentétben kitart a belső égésű motoros autók mellett.
A Lotus Emira legújabb turbós változata kereken 400 lóerős teljesítményt szabadít rá az aszfaltra.
Annak ellenére, hogy elektromos, alig több mint másfél tonnás.
Az általunk a Le Mans-i 24 autóversenyen testközelből is megismert Lotus Evijában nem kevesebb, mint négy motor található.
A Kínában gyártott Lotus Emeya akár több, mint 400 kW-os töltési teljesítményt is képes felvenni.
Ez is egy olyan modell, ahol nem a kocsi, hanem a töltési infrastruktúra a szűk keresztmetszet.
A Lotus Evija a Nordschleifén bizonyította be, hogy milyen elképesztő sebességre képes.
A Lotus Emeya R jelentősen olcsóbb, mint a kicsit erősebb és gyorsabb Porsche Taycan Turbo S.
A legmodernebb technológiákat felvonultató szuperkönnyű kétkerekűnek alaposan megkérik az árát.
Egekig forgatható motor, hatalmas leszorító erő és alacsony tömeg – valahogy így szól a Lotus Type 66 receptje.
A Colin Chapman nevével fémjelzett brit márka eladásait az új elektromos SUV modell pörgeti fel.
Az elektromos szabadidő-autók piacán versenyző Lotus Eletre háromféle változatban készül.