Miközben könnyen lehet, hogy versenyellenességi vizsgálatot akasztanak z egész F1-ágazat nyakába a nyakába, a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) elnöke csak nevet azon, hogy a költségvetési reformot megcsáklyázó nagy csapatok milyen költségcsökkentő javaslatokkal álltak elő.
A Forma-1 vezető csapatainak (mint a Ferrari, a McLaren, a Red Bull és a Mercedes) köszönhetően kútba esni látszik az a korábban már jó előre beígért drasztikus költségcsökkentési intézkedés. Az évi 200 millió dollár körüli költségvetési plafon elfogadásával radikálisan csökkenthették volna a kiadásokat, és így a jelenleg komoly, pénzügyi okokra visszavezethető problémákkal küzdő sportág sokkal több gyártónak és csapatnak lehetne érdekesebb, mint jelenleg.
A nagy csapatok kifarolása miatt a kicsik pár hete bemószerolták az egész F1-et irányító testületet az Európai Unió gazdasági versenyfelügyeleti szervezeténél. Most úgy látszik, szövetségesükre találtak ott, ahonnan nem is remélték: Jean Todt (a Ferrari volt csapatvezetője, aki második ciklusát tölti a FIA elnöki székében) kinevette mindazt, amivel a nagy csapatok a költségcsökkentést elintéznék. (A javaslatok között szerepel, hogy visszahozzák az aktív felfüggesztést és hogy több standard alkatrészt használna a sportág.)
Ahogy azt a brit Autosport nyomán az f1-live.hu idézi: Todt viccnek titulálta az egész csomagot. Mint monda, "Tudjuk, hogy a költségek 100 és 400 millió dollár között mozognak. Úgy tűnik, hogy ezzel elégedettek. Ezekkel a javaslatokkal 2 millió dollárral tudnánk csökkenteni a költségeket, ami nevetséges”. A FIA elnöke szerint a költségcsökkentésről akkor lehetne beszélni, ha legalább 30-40 százalékos faragásról volna szó. És bár Todt hozzátette: erre is van pár ötlete. Részleteket azonban nem közölt.
Úszóelnök: Sokadszorra alázzák meg Virth Balázst
Wladár Sándor szerint az, ahogyan Milák Kristóf korábbi edzőjével bánnak, egyenesen történelemhamisítás. Úgy fogalmazott: „fekélyes a seb, és egyre mélyül. Hosszú időt igényel a gyógykezelése”.